Organiseer services voor burgers met Xerox® Diensten voor de overheid
Overheden hebben tegenwoordig met vele uitdagingen te maken: papierdunne budgetten, de voortdurende bedreiging van gegevenslekken, nieuwe communicatiekanalen en diverse bevolkingen op verschillende niveaus van ingebruikname van en toegang tot digitaal. Contact leggen met de mensen die u van dienst bent, is nog nooit zo belangrijk – en ingewikkeld – geweest. Burgers eisen steeds meer, dus hoe beginnen overheden die op verouderde processen zijn gebaseerd een gesprek in een digitale wereld?
Met Xerox® Diensten voor de overheid kunt u veilige, behulpzame digitale overheidsservices bieden die aan de behoeften van elke burger voldoen. Door verouderde papiersystemen te integreren met digitale processen, kunt u efficiënter werken, de communicatie met burgers bij elk contact verbeteren en tegelijkertijd de bedrijfskosten verlagen.
Zie hoe het werkt.
Stel burgers centraal met digitale overheidsservices
1. Betrekken
Gebruik omni-channel communicatiecampagnes om brede en diverse doelgroepen efficiënt te bereiken
Betrek burgers op efficiënte wijze via gepersonaliseerde berichten
Verlaag de kosten van overheidscommunicatie door digitale media te gebruiken
2. Van dienst zijn
Verbeter de ervaring van burgers door betere toegang tot openbare services te bieden
Verlaag de gegevensverwerkingskosten door documenttransacties te digitaliseren, te standaardiseren en te automatiseren
3. Tevredenstellen
Verbeter de responsiviteit van lokale overheden door het gebruik van vooraf goedgekeurde catalogusmaterialen mogelijk te maken
Bied waarde aan burgers met digitale opslagplaatsen die hen veilige toegang tot gegevens bieden
Meer manieren waarop we overheden helpen
Ga naar de pagina Overheid voor meer services die u kunnen helpen contact te leggen met burgers.
Capaciteitenoverzicht (PDF)
Transformeer de communicatie met Xerox® Diensten voor de overheid.
Brochure (PDF)
Een betere ervaring voor burgers met Overheid op aanvraag