Xerox® DocuShare® Express
Content management software voor kleine en middelgrote bedrijven
Overzicht
Xerox® DocuShare® Express is een web-based content management softwareoplossing, speciaal ontwikkeld voor kleine tot middelgrote bedrijven. Nu kan ook het MKB profiteren van deze gemakkelijke, bekroonde software voor het beheer van informatie op papier en in digitale vorm, op een centraal, veilig opslagpunt. Het MKB kan een enorme efficiencyverbetering en verhoging van haar ROI behalen door deze flexibele, betaalbare content management oplossing te gaan gebruiken.
Voordelen
Lagere kosten door reductie van papierverbruik, documentopslag en -vernietiging, energie en transport
Bespaar tot zo'n 80% aan tijd bij het zoeken naar vitale informatie
Creëer workflows voor het automatiseren van documentgoedkeuring en -distributie
Verschaf u toegang tot de meest recente versies van documenten op elk gewenst moment, waar u ook bent
Reduceer CO2 om uw duurzame doelstellingen te behalen
Beveilig uw documenten met meerdere toegangsniveaus en passwordregels
"End-to-end" systeem voor het creëren, vastleggen en regels van documenten indien gekoppeld aan Xerox® multifunctionele printers of scanners
Belangrijkste functies
Scan papieren documenten naar een centrale opslagplaats. DocuShare's scanvoorbladen maken het mogelijk om documenten naar specifieke mappen te sturen en zo de inhoud daarvan direct te organiseren, archiveren en gebruiken.
Bewaar documenten om deze te beschermen tegen verlies door invloeden van buitenaf, zoals natuurrampen of andere bedrijfsonderbrekingen.
Deel de meest recente versie van een document op elk gewenst ogenblik met alle teamleden, hetgeen de efficiency en het halen van deadlines enorm verbetert.
Doorzoek documenten en roep documenten op eenvoudige wijze op. DocuShare Express indexeert documenten automatisch, zodat iedereen in een mum van tijd vindt wat hij/zij zoekt.
Snelle installatie zorgt ervoor dat ondernemingen de software binnen een uur kunnen gebruiken
Gebruiksvriendelijkheid die u van ons mag verwachten, evenals de optimalisatie en het beheer, met een minimum aan training of IT-ondersteuning
Integreert met het merendeel van de multifunctionele printers en scanners
Eenvoudig te upgraden naar DocuShare om meer gebruikers toe te voegen of voor een meer geavanceerde workflow of voor procesautomatisering
Ondersteuning en service van DocuShare per telefoon of e-mail, 24 uur per dag, 7 dagen per week
Systeemvereisten
Systeemvereisten
Windows 2016 Server (64-bit)
Windows 2016 Server (64-bit)
3,0 GHz processor of hoger (IA-32 of x64)
3 GB RAM of meer
20 GB vrije schijfruimte of meer
Ethernet netwerkverbinding
N.B.: DocuShare Express bevat Apache Tomcat web servlet en Microsoft SQL Server Express.