Naar hoofdinhoudKlik om onze Toegankelijkheidsverklaring te lezen of neem contact met ons op als u vragen over toegankelijkheid heeft.

Financial meeting

Financial Firm Recovers from Disaster with Xerox® DocuShare®

In the events of September 11, 2001, Mizuho Capital Markets Corporation lost every piece of hardware and paper in its World Trade Center office in New York City — including 11 years of paper trade confirmations.

With Xerox® DocuShare®, Mizuho has made a full recovery. It’s safeguarded its important documents, and traders can now work more efficiently — searching thousands of files in seconds and securely transmitting information to any location.

Highlights:

  • Reduced space needs with digital document storage

  • Instant access to more than 50,000 files

  • Efficient and secure information transmission around the globe

  • Multiple levels of security and permission controls protect sensitive information

See how you can manage your content and processes more effectively with Xerox® DocuShare®.

Male professional using devices

Xerox® DocuShare®

De gemakkelijkste manier om onsite of in de cloud toegang te krijgen, te delen en samen te werken.

Inzichten in Enterprise Content Management

Verken pdf‘s, video‘s, infographics en meer over dit onderwerp.

Verwante Artikelen

  • Aerial view of the city of Dhaka, Bangladesh at twilight

    De enorme onderneming van één land

    Hoe Xerox de overheid van Bangladesh hielp bevolkingsgegevens vast te leggen, op te slaan en te analyseren, zodat het land sociale voorzieningen effectiever kan leveren aan de mensen die dit nodig hebben.

  • Gold stars on a black background

    Xerox “Software Line of the Year” benoemd door Buyers Lab

    De Xerox® DocuShare® en ConnectKey® apps hielpen ons de top te bereiken tijdens het winter award seizoen van 2020.

  • Busy, fast paced office. People walking are blurred.

    Hoe Xerox® DocuShare® hielp de manier van werken van Arbet Aménagement te transformeren

    Zie hoe Arbet Aménagement de ideale werkruimte creëert met behulp van Xerox® DocuShare® om elektronische bestanden gemakkelijker dan ooit tevoren op te slaan en te beheren.

  • A man typing on a laptop and tablet, overlaid with a digital web of connectors

    Eigendomsgegevens digitaliseren en beveiligen

    Zie hoe het Survey & Land Registration Bureau van Bahrein eigendomsgegevens digitaliseerde en beveiligde met Xerox® DocuShare®.

  • Two employees in a room of servers, looking at a laptop

    Zorg dat belangrijke gegevens veilig en toegankelijk zijn

    Hoe zeker bent u ervan dat uw organisatie alle industrievoorschriften naleeft?

  • Photo of city buildings looking upward from street level

    Pennsylvania Department of Human Services case study

    See how the Pennsylvania Department of Human Services overhauled forms and claims processing with greater security using Xerox® DocuShare®, reducing claims processing time by 90%.

Delen